sábado, julio 07, 2007

Miguel Iglesias

Concerto, sábado 16- 6-07
Cancións:

REVENTO

Para escoitar pica aquí

Letra e música: Miguel Iglesias

Isto non,
Non pode seguir
A vida xa non é vida
Se non é preto de ti

Isto non,
Non pode durar
A vida xa non é vida
Nesta cidade

Hoxe estou que revento
Hoxe estou que te sinto
Hoxe estou que te quero

Hoxe estou que revento
Hoxe estou que morro
Hoxe como-te a bicos

A túa casa meu vou
Na porta xa estou
Teño as chaves do teu corazón
Hei! Deixame entrar
Xa non podo parar
Non ves que hoxe deseote?
Hoxe estou que revento.

Para escoitar pica aquí
Letra e música: Miguel Iglesias

Vin a un neno cinha flor
Anais deulla de corazón
E ela bicoulle
Nos seus inocentes beizos
E dixolle adeus
Ai! Encanto adeus
Despois marchourse

El volveu a casa a sua habitación
E co seu llanto encerrouse
Sua nai non lle entendeu
Anais marchouse
El gardou a flor
Nunha caixa de algodón
Nun mar de llanto
E o seu corazón llo deu nunha flor
Ei! Soedade, ti non te vaias...

Vin un home sentado nun banco
Onde de nenos xogabamos
Cantaba unha canción
Lle preguntaba a Deus
Porque Anais se marchou
Porque non ficou
E o mar se volveu
Din que os homes non saben llorar
Ei! Soedade soedade

Soedade, soedade, Soedade, soedade
Dime onde vas
Se te pode acompañar
dime si esta lonxe onde ti vas
soedade, soedade

vin un anciano tranquilo sentado
vendo a mar no acantilado
logo sacou unha flor
dunha caixa de algodón
o vento a lonzou
e un soriso invadiulle
deus deixame voar
e o seu corpo no mar acabou
entre espuma e sal, non chores máis

Soedade, soedade, Soedade, soedade
Dille que estou ben
Nun mundo de papel
Ata pronto, un bico forte, vereite
Soedade, soedade

Soedade, soedade, Soedade, soedade
Dime onde vas
Se te pode acompañar
dime si esta lonxe onde ti vas
soedade, soedade


No hay comentarios: